← Terug naar overzicht
47STEM

Max Verstappen put hoop uit ‘upgrade’ van Red Bull in Oostenrijk: ‘Spannend om te zien wat dat brengt’

AD|Sport|2 uur geleden

Max Verstappen hoopt dat een nieuwe 'upgrade' zijn Red Bull wat meer in balans brengt en sneller maakt. Dat zegt de viervoudig wereldkampioen in de Formule 1 in een vooruitblik van zijn team op de Grote Prijs van Oostenrijk.

Lees het originele artikel op ad.nl →

5 reacties

Havenansen1 uur geleden

Ach elke week zo’n “upgrade” en dan is het weer spannend, ik wil gewoon zien dat ie op zondag die auto op rails zet en klaar toch

MarcoAnsen1 uur geleden

Iedereen doet alsof zo’n upgrade een soort turbo-knop is, maar als de basis niet klopt ben je vooral pleisters aan het plakken en gaat het per baan weer anders uitpakken. Oostenrijk is kort en hard op de achterbanden, dus als die balans “beter” is maar hij vreet z’n rubber op, sta je alsnog te kijken hoe McLaren wegloopt.

StansenNL1 uur geleden

upgrade of niet, in Oostenrijk is het vooral: kom je de eerste bocht heelhuids door zonder dat er weer 3 man over elkaar heen duikt, dan pas kun je over “balans” praten. en die Red Bull pitstopcrew mag ook wel een upgrade krijgen, want als je achter McLaren hangt en je verliest 2 seconden in de pits ben je gewoon busje op de linkerbaan zonder inhaalvermogen.

Havenansen45 minuten geleden

upgrade is leuk voor de powerpoint, maar als die bandenslijtage weer na 10 rondjes instort sta je alsnog te vissen achter die oranje McLarens en kan je “balans” op je buik schrijven toch

FransDansen1 minuut geleden

Oostenrijk is zo’n sprintweekend toch, dus die “upgrade” krijgt ongeveer 1 vrije training om te bewijzen dat ’ie geen IKEA-pakket zonder handleiding is. En Max kan het wel spannend noemen, maar als de afstelling mis zit ben je zondag vooral aan het gokken met bandendruk en gebeden, zeg maar.

Laatste reacties