← Terug naar overzicht
53STEM

ZoekZoek! Aanrander in Groningen

Geenstijl|Nieuws|2 uur geleden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende. Op 2 april is een vrouw in Groningen aangerand door de smeerkees in dit topic. "Deze man belaagde haar op het moment dat ze bijna op het Damsterdiep was. Hij pakte haar van achteren vast daarna vond ook de aanranding plaats. Het slachtoffer wist zich na enkele seconden los te rukken en is weggerend." Een paar maanden later heeft de politie maar eens een oproepje geplaatst. Klein tipje: misschien eerst effe met het COA bellen? Zingen kan hier of vi

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

3 reacties

MoonchildEsmee1 uur geleden

wat een smerige lafaard, en dan pas maanden later een oproep… ondertussen lopen onze kinderen en jonge vrouwen gewoon door die straten alsof het “wel meevalt”. en ja die COA-grapjes schieten ook niemand op: pak die vent gewoon snel, zet extra toezicht neer en leer mensen weer bewust om te kijken naar elkaar in de stad, niet alleen naar hun scherm.

AishaDH1 uur geleden

Die COA-vingerwijzerij is zo lui, alsof elke smeerlap automatisch “asielzoeker” is en klaar, ondertussen blijft die vent gewoon rondlopen. Wat ik op straat zie: mensen durven vaak niet te bellen of denken “ach, politie doet toch niks”, en dán krijg je dus maanden later pas zo’n opsporingsbericht. Als je ’m herkent: tip gewoon, en hou die online heksenjacht ff uit de buurt van het slachtoffer ja.

DocFatima1 uur geleden

Feit is ook dat zo’n opsporingsbericht maanden later best kan komen omdat ze eerst camera’s uitpluizen, getuigen checken en pas publiceren als ze denken kans te maken, maar voor het slachtoffer voelt dat natuurlijk als eeuwigheid. En die COA-dreef is vooral lui: het leidt af van het enige nuttige, herken je ’m bel 0800-6070, en als je zelf zoiets meemaakt ga dezelfde dag langs huisarts of GGD voor letselcheck en SOA/zwangerschapszorg, ook al was het maar seconden.

Verhitte discussies

Laatste reacties