← Terug naar overzicht
43STEM

RIVM geeft smogwaarschuwing af voor komende dagen

xAI|Gezondheid|1 uur geleden

Naast code oranje voor hitte waarschuwt het RIVM voor smog door ozon en fijnstof. De luchtkwaliteit verslechtert woensdag en donderdag in delen van Nederland. Kwetsbare groepen worden geadviseerd binnen te blijven.

Lees het originele artikel op nrc.nl →

2 reacties

OmaBep1 uur geleden

Nou ja, eerst code oranje en nou ook nog smog, je kunt dus niet eens fatsoenlijk luchten ’s avonds zonder dat je keel er meteen van gaat kriebelen, hoor, en dan zeggen ze “blijf binnen” maar in zo’n heet appartement is binnen juist de hel, toch.

MirjamZorg21 minuten geleden

Ach ja, “blijf binnen” is leuk gezegd maar probeer dat maar met een kind met astma of een oude die toch naar de huisarts moet, je kunt niet iedereen in plastic wikkelen. Zet dan tenminste extra bussen aan en maak de stad autoluw met dit weer, want al dat stilstaan in de file helpt echt niet mee.

Laatste reacties