← Terug naar overzicht
48STEM

Oud-atlete Simpson uit het ziekenhuis na hartstilstand

RTL Nieuws|Sport|1 uur geleden

De Amerikaanse oud-atlete Jenny Simpson heeft vrijdag het ziekenhuis mogen verlaten. De voormalige wereldkampioene op de 1500 meter moest anderhalve week geleden gereanimeerd worden nadat ze bij een atletiekevenement in Raleigh (North Carolina) onwel was geworden.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Verhitte discussies

Laatste reacties