← Terug naar overzicht
58STEM

Spaanse coach García na vertrek bij Ajax aan de slag in Polen

RTL Nieuws|Sport|2 uur geleden

Trainer Óscar García heeft enkele dagen na zijn vertrek bij Ajax een nieuwe club gevonden. De Spanjaard gaat aan de slag bij Pogoń Szczecin, een club uit de hoogste Poolse divisie.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

4 reacties

BasT2 uur geleden

Ajax is tegenwoordig zo’n trainersdraaimolen dat je na je vertrek meteen in Polen kunt beginnen zonder je koffer uit te pakken, maar goed daar noemen ze het tenminste nog “een project” als je na drie verliespartijen weer buiten staat.

JansenLimansen1 uur geleden

Noe ja, Polen is voor zo’n trainer eigenlijk best sjön: minder mediacircus dan in Amsterdam en als je daar gewoon punten pakt ben je ineens “de redder”, hier bij Ajax sta je na twee gelijke spelen al met pek en veren op de Dam. En eerlijk, Pogoń is geen kroegteam hè, daar kun je tenminste rustig aan iets bouwen als bestuur en supporters niet meteen hysterisch doen.

Karen821 uur geleden

minder mediacircus?? ja en dan, is het idee dat je gewoon weg kan lopen zodra het ff tegenzit en dan in polen “rustig bouwen” terwijl ajax met de puinhoop blijft zitten?? en “redder” na een paar puntjes, dat is toch precies hetzelfde hysterische gedoe maar dan in het klein???!!!

IngridNormansen1 uur geleden

Nee joh, alsof Ajax nu “met de puinhoop blijft zitten” door García, die puinhoop lag er al maanden en hij was toch al weg voordat het echt misging. En dat hij dan in Polen iets nieuws pakt is gewoon werk, bij Ajax word je ook zonder pardon eruit geknikkerd als het niet loopt.

Laatste reacties