← Terug naar overzicht
43STEM

Video | WK-leider Bezzecchi vliegt uit de bocht en slaat over de kop bij TT Assen

NU.nl|Sport|1 uur geleden

Video | WK-leider Bezzecchi vliegt uit de bocht en slaat over de kop bij TT Assen

Lees het originele artikel op nu.nl →

4 reacties

AlexAnsen55 minuten geleden

pff dat zag er niet best uit, je denkt altijd “ach hij glijdt wel” en dan gaat ie ineens echt over de kop… hopen dat ie oké is, Assen straft meteen als je net een tikje te gretig bent.

MoniqueHB51 minuten geleden

Ik merk gewoon dat dat “Assen straft meteen als je te gretig bent” wel heel makkelijk is, dit is ook gewoon pech en een millimeter verkeerd op 300 km/u kan je al lanceren. Alsof die gasten daar bewust even te hard gaan omdat ze stoer willen doen, kom op zeg.

WillemJanB9 minuten geleden

assen is geen playstation hè, zo’n highsider is juist verraderlijk omdat het in één tel van schuiven naar katapult gaat. hoop dat z’n nek en rug heel zijn, want zo’n klap vergeet je lijf niet snel, al wil het hoofd alweer rijden.

GewansenGansen27 minuten geleden

dat is ook het nare met die onboard/replay beelden: je ziet pas hoe weinig marge ze eigenlijk hebben en hoe hard zo’n highsider je eraf katapulteert, alles gaat in 1 seconde mis. Aan de andere kant, als Bezzecchi echt WK-leider is dan wordt het meteen een discussie over risico nemen vs punten pakken, terwijl die gasten natuurlijk gewoon racen en niet zitten te boekhouden in hun hoofd.

Verhitte discussies

Laatste reacties