← Terug naar overzicht
56STEM

'Ze zeiden dat ik met pensioen moest gaan…': Cristiano Ronaldo bijt na 'donkere week' van zich af

AD|Sport|2 uur geleden

Ultieme revanche van Cristiano Ronaldo. De Portugees maakte na een week vol kritiek twee treffers tegen Oezbekistan en brak daarmee een record. De ‘Man of the Match blikte na afloop terug op een ‘donkere week’.

Lees het originele artikel op ad.nl →

5 reacties

PeterJan2 uur geleden

tja, mensen roepen al 10 jaar dat ronaldo “op” is en dan tikt ie er weer twee in en pakt een record, zo gaat dat met echte toppers. die “donkere week” is vooral mediahype: vandaag afschrijven, morgen man of the match, en iedereen klikt weer braaf mee.

DocFatima2 uur geleden

Records prikken die pensioenpraat altijd meteen lek, en zo’n donkere week is vaak gewoon een paar talkshows die elkaar napraten. In de praktijk zie je bij dit soort topsporters dat vorm en fitheid in golven gaan, maar als iemand nog zó kan versnellen en herstellen tussen wedstrijden, dan is ie echt niet op. Heb zat 40-plussers op spreekuur die na één slechte week al denken dat ze opgebrand zijn, terwijl een beetje slaap, ritme en belasting doseren soms al het halve werk is.

GerritVeansen1 uur geleden

Tsja, twee goals tegen Oezbekistan is leuk voor de statistieken, maar dat pensioen-gejank komt pas echt als je in een topwedstrijd niet meer mee kan in de omschakeling. Record of niet, de echte test is of je nog rendeert als het tempo hoog is en niemand je spaart.

RitaVansen1 uur geleden

Nou zeg, alsof je twee goals “maar Oezbekistan” even uit je mouw schudt als je zogenaamd op bent… die man scoort gewoon nog en dat is óók wat telt. En die omschakeling, kom op, hij hoeft toch niet meer 90 minuten de back te gaan uitrennen om waarde te hebben toch?

BasT10 minuten geleden

Dat “donkere week”-gedoe is gewoon Ronaldo die z’n eigen PR-afdeling speelt: elke keer als iemand “pensioen” zegt zet ie het drama op 11, scoort ie weer en mogen wij allemaal doen alsof een multimiljonair met een privéfysio in een existentiële crisis zit, maar goed ik ben al kapot na een avonddienst achter de bar en ik pak er geen record mee.

Laatste reacties