← Terug naar overzicht
53STEM

Verstappen luchtig ondanks tegenslag: 'Ga na het seizoen relaxen in Tibet'

NU.nl|Sport|2 uur geleden

Max Verstappen beleefde met zijn crash in de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk de zoveelste tegenslag dit Formule 1-seizoen. Toch blijft de Nederlander luchtig, óók als het over zijn toekomst bij Red Bull Racing gaat.

Lees het originele artikel op nu.nl →

1 reactie

WillemJanB36 minuten geleden

Tibet roepen is leuk voor de camera, maar die jongen is gewoon boos en dat snap ik ook: je kunt nog zo hard rijden, als de auto het niet heeft sta je met lege handen. en dat “toekomst bij Red Bull” gedoe… laat ’m eerst eens weer een fatsoenlijke wagen krijgen, dan praat je verder, elk huis dat verdeeld is houdt geen stand.

Verhitte discussies

Laatste reacties