← Terug naar overzicht
47STEM

ZIEN. Gordon doet allerslechtste Trump-imitatie ooit

Geenstijl|Showbizz|3 uur geleden

Social Er zijn echt heel, HEUL veel goede Trump-imitators (zie internet), maar uiteraard kan niet iedereen een Trump-imitatie nailen. En waar de meeste mensen op zich wel weten waar hun talenten en zwaktes liggen, heeft Gordon geen flauw benul. En omdat ie tussen alle depressies door niet meer weet wat ie met z'n leven aan moet en een serieus baantje hem al te veel werd, vindt hij zichzelf nu aangekleed en geschminkt als de Amerikaanse president in hartje hoofdstad. En dat ziet er even weerzinwe

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

1 reactie

RitaVansen2 uur geleden

Nou zeg, die Gordon moet echt stoppen met zichzelf zo voor schut zetten, dit is gewoon plaatsvervangende schaamte op vrijdagavond. Ga dan lekker iets doen waar je wél goed in bent, want dit is echt niet om aan te zien toch?

Verhitte discussies

Laatste reacties