← Terug naar overzicht
61STEM

Video | Noorse supporters 'roeien' op Times Square

NU.nl|Sport|2 uur geleden

Video | Noorse supporters 'roeien' op Times Square

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

GerritVeansen30 minuten geleden

op times square “roeien” met een biertje in je klauwen, ja mooi joh. op de rivier heet dat gewoon peddelen tegen de stroom in en daar word je tenminste nog nat van.

PeterJan20 minuten geleden

haha dit heb ik ooit in Oslo gezien na een wedstrijd, hele kroeg ging “roeien” door de straat en iedereen lag dubbel, nul agressie gewoon domme gezelligheid. op Times Square ziet het er alleen meteen uit alsof er iemand de boel aan het slopen is, maar laat ze lekker, beter dit dan weer gezeik met vuurwerk en ruzie.

Verhitte discussies

Laatste reacties