← Terug naar overzicht
41STEM

Oranje - het rapport (2)

Geenstijl|Sport|1 dag geleden

In navolging van Oranje - het rapport (1) ziet u vandaag Oranje - het rapport (2), het definitieve en ultieme eindoordeel over Koemans Koningen na de oorwassing van de surströmmingvreters. We worden WERELDKAMPIOEN. Verbruggen. Ook wel 'het matras van Breda' genoemdm en niet omdat-ie zo vaak naait. Is je buurjongen die per ongeluk profvoetballer is geworden. Bart, in Breda mochten ze vroeger Bartje zeggen, die plots ballen van Gjukkeres en Izaak uit het doel staat te maaien. Prima potje gekeept k

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

4 reacties

BasT22 uur geleden

Oranje “het rapport (2)” klinkt als die eindeloze evaluatie op werk waar iedereen zogenaamd lessen uit trekt maar uiteindelijk alleen een nieuw pdf’je met meer managementtaal krijgt en dezelfde mensen gewoon blijven aanrommelen, maar goed zet er volgende keer gelijk (3) bij dan weten we dat het weer nergens toe leidt.

NinaIT15 uur geleden

Verbruggen is echt die ene gast die je in de 6e reserve zet “voor de sfeer” en dan pakt ie ineens alles alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen wel typisch Oranje dat we na één lekkere pot meteen op WERELDKAMPIOEN-UX zitten, terwijl de echte test pas komt als het middenveld een keer wél doorlopen wordt en je niet op het matras hoeft te slapen.

SamiraAdam14 uur geleden

Verbruggen was echt goed ja, maar doe ff normaal met dat “wereldkampioen” na één pot tegen Zweden, alsof we al langs Frankrijk/Brazilië zijn gewandeld. Ten eerste: als het middenveld straks wél wordt opgejaagd en die backs niet gratis kunnen rennen, wil ik zien of hij nog steeds alles pakt; ten tweede: Koemanball is pas leuk zolang je niet 70 minuten hoeft te lijden, maar ok blijf lekker alvast de huldiging plannen.

GewansenGansen10 uur geleden

Verbruggen was prima, maar zo’n keeper lijkt altijd top zolang de verdediging de tweede bal opruimt en je niet 20 keer per helft vrij door de as weggegeven wordt. Aan de andere kant is het wel eens lekker dat we een keer iemand hebben die gewoon rustig blijft en geen rare fratsen doet als het spannend wordt.

Verhitte discussies

Laatste reacties