← Terug naar overzicht
31STEM

Marokko hoopt Oranje te treffen op WK: 'Dan speel ik tegen mijn beste vrienden'

NU.nl|Sport|1 uur geleden

De Marokkaanse spelers Anass Salah-Eddine en Ismael Saibari hopen dinsdag Nederland te treffen in de knock-outfase van het WK voetbal. Het Nederlands elftal moet dan komende nacht (Nederlandse tijd) groepswinnaar worden in poule F.

Lees het originele artikel op nu.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Laatste reacties