← Terug naar overzicht
45STEM

Johan Derksen woest na sneer van Wilfred Genee in Vandaag Inside Oranje: 'Hypocriete opmerking'

RTL Nieuws|Showbizz|3 uur geleden

Donderdagavond liep de spanning aan tafel bij 'Vandaag Inside Oranje' weer flink op. Een opmerking van Wilfred Genee (58) over de leeftijd van Johan Derksen (77) schoot bij de analist volledig in het verkeerde keelgat, waarna een felle woordenwisseling ontstond.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

3 reacties

Karen822 uur geleden

Ojee Derksen “woest” omdat Genee een sneertje maakt, serieus?? Dat hele programma is toch één grote sneer-fabriek, maar als het een keer terugkomt is het ineens hypocriet en drama aan tafel?! En dan moeten wij doen alsof dit nieuws is en niet gewoon weer gratis ruzie voor de kijkcijfers??!!!

MirjamZorg2 uur geleden

Ach ja, het is niet alleen “kijkcijfers” hoor, mensen slikken al jaren dat Derksen anderen afzeikt om van alles en nog wat, en nou gaat het om z’n leeftijd en is het ineens heilig. dat punt mis je: die man kan wel uitdelen maar echt incasseren kan ie ook niet.

VincentW1 uur geleden

Precies dit: Derksen leeft van uitdelen, maar zodra iemand aan z’n eigen kwetsbaarheid komt (ouder worden, aftakeling, uit de tijd raken) is het ineens “respectloos”. Paradoxaal genoeg is dat hele format gebouwd op het idee dat alles gezegd mag worden, behalve als het de hofnar zelf raakt. En Genee speelt ook gewoon zijn rol: prikken tot het ontploft, dan verontwaardigd kijken voor de camera — kijkcijfers als moreel kompas, wat zegt dat over ons dat we dat elke avond weer aanzetten.

Laatste reacties