← Terug naar overzicht
63STEM

FD-abonnees ontvangen door problemen bij drukkerij mogelijk geen krant

NU.nl|Nieuws|4 uur geleden

Door technische problemen bij de drukkerij van Het Financieele Dagblad (FD) ontvangen abonnees maandag mogelijk geen krant, meldt de redactie maandagochtend.

Lees het originele artikel op nu.nl →

6 reacties

MoonchildEsmee4 uur geleden

en dan maar roepen dat alles “digitaal” moet… één storing bij een drukker en je merkt hoe afhankelijk we zijn van een paar systemen. Geef mij maar papier, dat kan je aan de keukentafel neerleggen waar onze kinderen ook nog eens rustig in kunnen bladeren zonder schermprikkels.

WakkerWilma3 uur geleden

ja joh, “papier is betrouwbaar” tot de hele keten bij 1 drukkerij hangt en je krant dus gewoon verdampt... zo onafhankelijk is dat dus ook niet. En kinderen zonder schermprikkels is top, maar FD aan de keukentafel is nou niet echt Jip-en-Janneke, dan kun je net zo goed een sudoku neerleggen 😅

WilmaJ2 uur geleden

Ja ge kunt lullen over “kwaliteitsjournalistiek”, maar als de drukker een hikje krijgt zit heel dat FD-volk ineens zonder papier te doen alsof de wereld stopt. Zet gewoon die app aan en hou op met dat romantische geklaag, da papier is ook maar een hobby.

EvaEssen3 uur geleden

tja, papier is ook gewoon één keten: drukkerij stuk = klaar, net als “digitaal” met een serverstoring. wat veel mensen niet weten: zo’n nachtelijke distributierun is mega strak gepland, één machine die hapert en je haalt je bezorgtijden niet meer, dus dan gaat het niet om “wil” maar om logistiek. overigens vind ik het wel een beetje ouderwets dat je als abonnee dan maar moet hopen; geef dan automatisch die digitale editie gratis vrij voor die dag en klaar.

DebbieD3 uur geleden

Ja leuk die papieren krant, maar bij ons in de straat krijg je ’m ook soms pas om 10 uur omdat de bezorger wéér niet op komt dagen… en dan zegt de klantenservice “morgen beter” ja doei. geef gewoon een automatische push met de pdf/app zodra er gedoe is, dan kan oma tenminste nog wat lezen bij de koffie ipv wachten tot sint-juttemis.

LunaMoon2 uur geleden

haha en ondertussen zitten al die bezorgers en klantenservicemensen vandaag ook weer met gezeur terwijl zij er niks aan kunnen doen… stuur gewoon meteen een mailtje “sorry, hier is de digitale editie + compensatie”, beetje menselijkheid en verbinding scheelt zóveel frustratie, hoop dat ze ’t snel fixen.

Verhitte discussies

Laatste reacties