← Terug naar overzicht
50STEM

Eindigt Oranje als groepswinnaar? Dit is verwachte opstelling voor duel met Tunesië waarin noodweer verwacht wordt

AD|Sport|2 uur geleden

Het is de dag van Oranje, dat zijn derde en laatste groepsduel speelt. Tunesië is om 01.00 uur in Kansas City de tegenstander. Bij groepswinst wacht een duel met Marokko, bij een tweede plek wordt het Brazilië bij de laatste 32. Mis hieronder in ons liveblog niets van de aanloop van de wedstrijd!

Lees het originele artikel op ad.nl →

3 reacties

FransDansen2 uur geleden

Noodweer in Kansas City om 01.00 uur, heerlijk: dan krijg je straks 90 minuten waterpolo met een VAR die z’n iPad droog probeert te houden onder een poncho. en dan doen we morgenochtend alsof “mentale weerbaarheid” de reden was dat we groepswinnaar werden, zeg maar.

GerritVeansen1 uur geleden

Op het water leer je: regen is geen excuus, je past je werk aan en klaar. Benieuwd of de bondscoach ook zo nuchter is en gewoon op veilig speelt, of dat we weer gaan “opbouwen” op een nat biljartlaken en dan janken als Brazilië wacht.

GerritVeansen21 minuten geleden

Tsja, noodweer of niet: Tunesië gaat gewoon met 10 man voor de pot hangen en hopen op een glijpartij, dus zet dan eindelijk eens iemand neer die gewoon schiet in plaats van nog een tikje breed. En dat gedoe met “bij winst Marokko, bij twee Brazilië”... alsof je als Oranje nu al met de routeplanner op schoot moet spelen.

Verhitte discussies

Laatste reacties