← Terug naar overzicht
54STEM

Zorgen over ontsnapte aap uit Beekse Bergen: warmte geen probleem, eten vinden wel

NOS|Nieuws|2 uur geleden

De aap die ontsnapte uit zijn verblijf in Safaripark Beekse Bergen kan goed tegen de hoge buitentemperaturen, maar toch zal het dier buiten het park niet lang overleven, vreest Stijn Berger, bioloog bij het park. "We maken ons wel zorgen." Het is voor het eerst dat een van de kuifmangabeys is ontsnapt, zegt de bioloog tegen Omroep Brabant. "De aapjes zitten daar samen met gorilla's. Ze zitten er al jaren en dat ging altijd goed. Maar als ze echt een keer springen en ze zwemmen de grac

Lees het originele artikel op nos.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Laatste reacties