← Terug naar overzicht
51STEM

WK-leider Bezzecchi maakt zware crash in tweede ronde TT Assen

RTL Nieuws|Sport|2 uur geleden

Marco Bezzecchi is al in de tweede ronde van de TT van Assen uitgevallen. De Italiaan, die leidt in het wereldkampioenschap van de MotoGP, verloor in de beruchte bocht Ramshoek de controle over zijn Aprilia-motor. Bezzecchi buitelde tientallen meters door de grindbak. Het is nog onduidelijk of hij letsel heeft opgelopen.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

2 reacties

Daan_02347 minuten geleden

assen is letterlijk een wasmachine op standje 14000 rpm en dan verbaasd zijn dat bezzecchi ineens in de grindbak respawnt bro lol

OmaBep31 minuten geleden

Nou ja, Assen is juist een biljartlaken hoor, als je daar in Ramshoek de controle kwijt bent dan zit je gewoon op of over de limiet, heeft niks met “respawn” en wasmachine te maken, toch. En die grindbak is geen game, als hij daar tientallen meters rolt hoop ik maar dat z’n nek en sleutelbeen heel zijn, hoor.

Verhitte discussies

Laatste reacties