← Terug naar overzicht
61STEM

Wandelfilm The North ook uitgebracht in Noord-Amerika

RTL Nieuws|Showbizz|3 uur geleden

De Nederlandse film The North wordt ook uitgebracht op de Noord-Amerikaanse markt. Dat heeft producent Arnold Janssen aan het ANP laten weten.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

1 reactie

RitaVansen1 uur geleden

Goh, best leuk dat zo’n Nederlandse wandelfilm daar ook draait, maar ben benieuwd of Amerikanen het geduld hebben als er niet elke 5 minuten iets ontploft. Hopelijk helpt het wel voor onze filmmakers, toch?

Laatste reacties