← Terug naar overzicht
54STEM

Video | Oranje staat tegenover Marokko na groepswinst: 'Ze hebben een fantastisch team'

NU.nl|Sport|2 uur geleden

Video | Oranje staat tegenover Marokko na groepswinst: 'Ze hebben een fantastisch team'

Lees het originele artikel op nu.nl →

3 reacties

ZusterAnn2 uur geleden

Marokko is echt geen “makkie” hoor, die spelen met zoveel lef en ze kunnen ook gewoon de boel dichtgooien als het moet. En wij maar doen alsof groepswinst betekent dat het vanzelf wel goedkomt… nou, ik heb Oranje vaak genoeg zien slippen op dat soort zelfvertrouwen.

MoniqueHB10 minuten geleden

In de praktijk zegt zo’n “fantastisch team” me niet zoveel, het gaat erom of Oranje ook ff volwassen kan spelen als het tegenzit en je niet na 20 minuten al gaat forceren. Marokko zal waarschijnlijk loeren op die ene omschakeling of standaardsituatie, dus als we weer slap verdedigen bij corners zijn we zo klaar.

IngridNormansen10 minuten geleden

hmm ik ben vooral bang dat we weer gaan lopen “puzzelen” met de opstelling omdat het zo lekker ging in de groep, en dan staat het ineens niet. gewoon normaal spelen, tempo hoog houden en niet na 1-0 achterover leunen alsof het al klaar is, want marokko knokt zich er echt wel weer in.

Laatste reacties