← Terug naar overzicht
37STEM

Stelling | 'Ik slaap slechter als het onweert'

NU.nl|Overig|2 uur geleden

Grote delen van Nederland kregen in het midden van de nacht te maken met forse onweersbuien. Blikseminslagen veroorzaakten harde knallen en schade. Lukte het jou om door de buien heen te slapen, of lig jij wakker van onweer?

Lees het originele artikel op nu.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Verhitte discussies

Laatste reacties