← Terug naar overzicht
44STEM

'Rotondeleeuw' krijgt boete bij vieren winst Nederlands elftal, toeterende automobilisten ook op de bon geslingerd

Geenstijl|Sport|2 uur geleden

Je ploeggie wint, je gaat de rotonde op, steekt een fakkeltje af en roept een paar keer 'HUP'! Ies koeltoer en ies traditie in Nederland, traditie in Apeldoorn, traditie in de Schilderswijk. Handhaaft helemaal niemand op. Behalve! Als je de rotondeleeuw bent. De rotondeleeuw (foto boven: een leeuw, mogelijk niet de rotondeleeuw) heeft een BOETE gekregen omdat hij na de overwinning van Nederland op Tunesië een feestje vierde op de Oranjerotonde in Apeldoorn. Check deze verdrietige foto: "De roton

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

1 reactie

GerritVeansen49 minuten geleden

Op het water leer je: als je iedereen z’n gang laat gaan wordt het een dolle boel, maar dan moet je niet één kerel eruit pikken omdat ie toevallig “de rotondeleeuw” is. Handhaaf dan gewoon overal of laat het lekker lopen, dit is meten met twee maten.

Verhitte discussies

Laatste reacties