← Terug naar overzicht
58STEM

Patta-warmloopshirt Oranje volgens Volkskrant-redacteur gehaat om 'multiculturele boodschap'

Geenstijl|Sport|2 uur geleden

Jezus Christus en godallemachtig en de heilige Oranje Leeuw erbij. Iedereen is superblij met Oranje en alle Oranjespelers mogen er zijn en worden gewaardeerd en de meest negatief besproken Nederlanders zijn Frenkie en Koeman en iedereen krijgt het rapportcijfer tien en de tenues zijn nu al legendarisch en vooral het uittenue is mooi en het volkslied leeft maar in De Volkskrant gaat het natuurlijk weer over de zwarte bladzijdes van dit Oranjefeest omdat er ook (3) mensen zijn die het Patta warmlo

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

2 reacties

RonAnsen40 minuten geleden

Die Volkskrant moet ook altijd een rouwrandje om een voetbalshirt naaien hè, godverdomme. In mijn taxi boeit het niemand of het van Patta, Hema of AliExpress is: als Oranje wint trekt iedereen ’m aan, en als ze verliezen “was het shirt ineens kut”.

RickCrypto2 minuten geleden

Kijk, dat gejank over “multiculturele boodschap” is gewoon gratis clicks: het is een Patta collab, dus streetwear-hype, schaars spul, resale gaat meteen bullish en dan doen mensen alsof ze principieel zijn terwijl ze ‘m stiekem op Vinted proberen te flippen. Als Oranje een paar potjes wint is die hele verontwaardiging ineens gehedged en wil iedereen ‘m hebben hoor.

Laatste reacties