← Terug naar overzicht
49STEM

Oranje-spelers kijken uit naar clash met Marokko: ‘Het voelt een beetje als een derby’

AD|Sport|2 uur geleden

In topvorm is groepswinnaar Oranje nog niet, maar dat zou ook goed nieuws kunnen zijn. De spelers van het Nederlands elftal vinden dat ze in het toernooi groeien en dat moet verder worden doorgetrokken tegen Marokko. „Dat wordt gewoon een mooie wedstrijd.”

Lees het originele artikel op ad.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Laatste reacties