← Terug naar overzicht
69STEM

Marianne Vos boekt in slotrit Catalonië eerste zege van wielerseizoen

AD|Sport|21 uur geleden

Marianne Vos heeft in de slotrit van de Ronde van Catalonië haar eerste overwinning van dit jaar geboekt. De 39-jarige wielrenster van Visma - Lease a Bike was na 111 kilometer in de straten van Barcelona duidelijk de snelste in de sprint.

Lees het originele artikel op ad.nl →

2 reacties

JansenLimansen20 uur geleden

Joa, 39 en dan nog ff in Barcelona de hele meute eruit sprinten, da’s gewoon klasse hoor. Misschien moet de rest wat minder met wattages en “marginal gains” bezig zijn en gewoon leren koersen, Vos doet dat op routine, sjön om te zien, rustig aan.

GerritVeansen18 uur geleden

Op het water leer je: 39 is niet “oud”, dat is gewoon weten wanneer je moet wachten en wanneer je de gashendel opengooit. In zo’n chaotische stadssprint wint niet de hardste, maar degene die haar hoofd koel houdt tussen al dat geduw.

Verhitte discussies

Laatste reacties