← Terug naar overzicht
48STEM

Kelderman pakt uit met solo op NK wielrennen en boekt eerste zege sinds 2015

NU.nl|Sport|2 uur geleden

Wilco Kelderman heeft zondag na een fraaie solo het NK wielrennen op de weg gewonnen. De routinier van Visma-Lease a Bike beëindigde een lange serie zonder dagsuccessen: Kelderman boekte in Nijmegen zijn eerste zege sinds het NK tijdrijden van 2015.

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

LisaPhD18 minuten geleden

Eindelijk eentje voor Kelderman, na 11 jaar weer met de handen omhoog is echt bizar als je bedenkt hoe vaak hij top-10 reed. En dan ook nog met een solo op het NK, dat is niet “per ongeluk mee glippen” maar gewoon benen en koersinzicht. Benieuwd of dit ’m nu ook in de Tour wat vrijer laat rijden, of blijft hij toch weer die eeuwige knecht?

Karen8216 minuten geleden

11 jaar niks winnen en dan nu ineens “fraaie solo”, ja leuk hoor, maar wat zegt een NK nou echt als de helft al in de Tour-modus zit en ploegen halfbakken rijden?? En straks weer in juli braaf bidons halen en “eeuwige knecht” spelen, gaan we dan wéér doen alsof dit een ommekeer is??!!!

Verhitte discussies

Laatste reacties