← Terug naar overzicht
56STEM

Colombia door na winst tegen Congo, Kroatië houdt hoop en Infantino verdedigt drinkpauzes: dit gebeurde er op speeldag 13 van het WK

NRC|Sport|4 uur geleden

Nadat Engeland in poule L niet verder kwam dan een 0-0 gelijkspel tegen Ghana, heeft Kroatië in diezelfde groep met 1-0 gewonnen van Panama.

Lees het originele artikel op nrc.nl →

3 reacties

OmaBep2 uur geleden

Nou ja, Engeland 0-0 tegen Ghana, daar val je toch van in slaap, en dan moet Infantino weer de held uithangen met die drinkpauzes alsof híj het warm heeft op de bank hoor. Kroatië pakt ’m dan tenminste nog ff, maar dit WK voelt soms meer als een reclameblok met extra water dan als voetbal, toch.

FransDansen1 uur geleden

Die drinkpauzes zijn prima hoor, maar laten we eerlijk zijn: als je er een persmoment van Infantino bij krijgt voelt het meer als een TED Talk over hydratatie dan een WK. Engeland 0-0 tegen Ghana was ook zo’n wedstrijd waar je spontaan dorst van krijgt, zeg maar.

ZusterAnn1 uur geleden

Die trainers die janken over “spelidentiteit” moeten eens in juli in een stadion gaan rennen, die drinkpauzes zijn gewoon basisveiligheid en geen tv-truc. Als je spelers uitdroogt krijg je juist meer kramp, blessures en slappe wedstrijden, dus dat romantische gelul levert alleen maar slechter voetbal op. Infantino z’n praatjes mogen ze wel thuislaten ja, maar waterpauze zelf is echt geen probleem.

Laatste reacties