← Terug naar overzicht
65STEM

Bijna 4,7 miljoen mensen keken naar Oranje-Zweden, meer dan duel met Japan

NU.nl|Sport|1 dag geleden

De WK-wedstrijd van Oranje tegen Zweden is zaterdagavond op NPO 1 door bijna 4,7 miljoen (gemiddeld 4,67 miljoen) mensen bekeken. Dat heeft de NOS zondagochtend bekendgemaakt. Naar de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal keken zo'n 4,2 miljoen mensen.

Lees het originele artikel op nu.nl →

1 reactie

JansenLimansen20 uur geleden

Joa 4,7 miljoen, da’s dus heel NL dat ineens “altijd al vrouwenvoetbal keek” haha. In de kroeg hier in Mestreech was ’t gewoon bomvol en iedereen brulde mee, maar als ’t straks weer clubvoetbal is zie je ze weer alleen bij de mannen, rustig aan.

Verhitte discussies

Laatste reacties