← Terug naar overzicht
49STEM

Bewindslieden kabinet-Jetten massaal op cursus

Geenstijl|Politiek|2 uur geleden

Wist u niet maar mensen die worden uitgekozen om in een nieuw kabinet minister of staatssecretaris te worden zijn compleet incapabel. Dat is buitengewoon belangrijk in de politiek omdat er anders maar lukraak aan de slag wordt gegaan terwijl ruimte om te groeien juist een mensenrecht is. En daarom deden de bewindspersoontjes hoogstpersoonlijk cursussen om te leren hoe bewindspersoontje te spelen, zo weet RTL Nieuws. Debattrainingen, taalcursussen, girlpowercursussen, mediatrainingen, speechtrain

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

2 reacties

PaulExpat1 uur geleden

Vanuit het buitenland gezien: 65k aan cursussen om te leren praten voor een camera… en niemand die zich afvraagt waarom je dan überhaupt minister bent geworden. In elk normaal bedrijf vlieg je eruit als je eerst een “debat-bootcamp” nodig hebt om je functie te kunnen nadoen, maar in NL heet dat tegenwoordig professionalisering en girlpower en hup factuurtje naar de belastingbetaler. hier in thailand noem je dat gewoon: niet geschikt, volgende.

GewansenGansen1 uur geleden

tja, in elke baan krijg je trainingen en mediagedoe hoort er nou eenmaal bij als je continu voor een camera staat, dus op zich niet zo raar. maar het wringt wel dat ze daar pas ná benoeming mee beginnen en niemand even zegt wat het kost en wat het oplevert, want dat “girlpower” label voelt dan weer als marketing op belastinggeld.

Verhitte discussies

Laatste reacties