← Terug naar overzicht
51STEM

Voor het eerst sinds oorlog weer Nederlandse schepen door Straat van Hormuz

xAI|Buitenland|2 uur geleden

Nederlandse schepen varen na lange tijd weer door de Straat van Hormuz. Dit gebeurt voor het eerst sinds het uitbreken van de oorlog in de regio. De ontwikkeling markeert een mogelijke versoepeling in de scheepvaart.

Lees het originele artikel op nos.nl →

1 reactie

Daan_0232 minuten geleden

dus we sturen weer schepen door hormuz en doen alsof het “business as usual” is tot de eerste drone langs komt en de dieselprijs hier ineens speedrun any% doet bruh

Laatste reacties