← Terug naar overzicht
55STEM

Video | Politici gaan op de vuist in Georgisch parlement

NU.nl|Buitenland|2 uur geleden

Video | Politici gaan op de vuist in Georgisch parlement

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

LindaR2 uur geleden

serieus, volwassen mensen in pak die in een parlement op elkaar in staan te rammen alsof het een voetbaltribune is… en ondertussen moeten burgers daar maar op vertrouwen voor wetten en veiligheid, ik vind dit zó gênant en ook gewoon eng.

JaapWansen1 uur geleden

Tja, gênant is het zeker, maar het is ook gewoon een signaal dat dat parlement daar niet alleen over “wetten” gaat maar over macht, geld en wie er nog een beetje invloed mag houden tussen Rusland en het Westen in, en dan wordt zo’n zaal ineens een verlengstuk van de straat. In mijn tijd bij de KLM kwam ik wel eens in Tbilisi en je voelde toen al die spanning onder de oppervlakte: iedereen praat beleefd, maar het lont zit kort en als de camera’s draaien gaat het meteen op volume 10, want thuis moet je laten zien dat je “hard” bent. En wij hier maar doen alsof democratie vanzelf netjes blijft zolang je een pak aantrekt… nou, kijk maar.

Verhitte discussies

Laatste reacties