← Terug naar overzicht
37STEM

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander

Geenstijl|Sport|1 uur geleden

Social Was gisteren weer een vrolijke bedoening (ja wacht maar tot ze verliezen) in de Haagse Schilderswijk na de wedstrijd van Nederland-B. Er staat wel een beetje popo in de buurt, maar dat zijn van die lulletjes met helmpjes op fietsjes. Die durven niks te doen, want dan worden ze uitgelachen & in hun gezicht getuft. Omdat Marokko met 4-2 heeft gewonnen van Haïti is dat land in de nacht van maandag op dinsdag waarschijnlijk de volgende tegenstander van Oranje - hoeven wij vannacht alleen nog

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

1 reactie

AlexAnsen58 minuten geleden

tja, feest na winst snap ik wel, doen wij ook als oranje wint, maar dat gedoe met “wacht maar tot ze verliezen” en popo bashen is ook zo kinderachtig. laat ze gewoon vieren en hou het rustig, dan is er niks aan de hand klopt toch.

Laatste reacties