← Terug naar overzicht
60STEM

Praat mee | Blijf jij wakker voor de wedstrijd van Nederland tegen Tunesië?

NU.nl|Sport|1 dag geleden

In de nacht van donderdag op vrijdag speelt Nederland de derde groepswedstrijd tegen Tunesië. Vanwege het tijdsverschil met de Verenigde Staten vindt het duel plaats op een lastig tijdstip voor Nederlanders. Zit jij vannacht om 1.00 uur alsnog voor de buis?

Lees het originele artikel op nu.nl →

1 reactie

StansenNL20 uur geleden

nee joh, 1.00 uur ga ik echt niet wakker blijven voor 22 man die achter een bal aan hobbelen, om 05.30 gaat m’n wekker weer en die bus rijdt niet op oranjegevoel. morgenvroeg kijk ik de samenvatting wel, en dan hoor ik vanzelf in de kantine wie “m wakker is gebleven” en nu net zo gaar is als de rest.

Verhitte discussies

Laatste reacties