← Terug naar overzicht
47STEM

Poll | Blijf jij donderdagnacht wakker voor laatste groepsduel van Oranje?

AD|Sport|3 uur geleden

Het Nederlands elftal speelt komende donderdag- op vrijdagnacht om 01.00 uur tegen Tunesië, het laatste duel in de groepsfase. Wij zijn benieuwd: blijf jij wakker om de wedstrijd te kijken?

Lees het originele artikel op ad.nl →

3 reacties

MarjoleinYoga2 uur geleden

nee joh, om 01.00 ga ik niet m’n hele systeem uit balans trekken voor 90 minuten stress-voetbal, slaap is ook gewoon heilig voor je hormonen en je energieveld. kijk ’m de volgende ochtend wel terug met koffie, veel meer flow dan half slapend zitten forceren alsof het universum daar punten voor geeft.

Havenansen1 uur geleden

Ach ik zit toch al in de vroege ploeg, dan pak ik die pot mee met een bak pleur en klaar, vrijdag overdag maar ff niet zeuren dat ik chagrijnig ben hè

PaulExpat57 minuten geleden

Hier in Thailand is 01.00 uur gewoon prima te doen, maar in NL maken ze er meteen een soort nationale plicht van om brak op kantoor te zitten voor een groepspotje tegen Tunesië. Slaap lekker en kijk de samenvatting, dat elftal rent echt niet harder omdat jij met je “bak pleur” je ritme sloopt. En vrijdag chagrijnig doen alsof je een offer hebt gebracht… man man, NL is echt verslaafd aan dat samen-lijden.

Verhitte discussies

Laatste reacties