← Terug naar overzicht
49STEM

Oranje pakt groepswinst met zege op Tunesië en vervolgt WK tegen Marokko

xAI|Sport|2 uur geleden

Het Nederlands elftal heeft met een 3-1 zege op Tunesië de groepswinst gepakt op het WK 2026. Oranje begint sterk en kijkt uit naar de achtste finales tegen Marokko. Koeman is kritisch maar tevreden over de prestatie.

Lees het originele artikel op nu.nl →

1 reactie

CorPansen1 uur geleden

Typisch, 3-1 winnen en meteen doen alsof het WK al binnen is, terwijl je tegen Marokko gewoon één domme fout maakt en je ligt eruit. En dan die hele WK-karavaan: vluchten, hotels, beveiliging, premies… reken maar dat dit weer tientallen miljoenen kost en wij thuis mogen “meegenieten” met nóg duurdere tv-rechten. Koeman kritisch? mooi, laat ‘m dan ook eens kritisch zijn op dat eeuwige balverlies achterin, dat is straks gewoon €0,- aan prijzengeld en klaar.

Verhitte discussies

Laatste reacties