← Terug naar overzicht
48STEM

Oranje als groepswinnaar naar knock-outfase na zege op Tunesië

xAI|Sport|3 uur geleden

Het Nederlands elftal sluit de groepsfase af met een 3-1 overwinning op Tunesië. Oranje eindigt als groepswinnaar en verlengt de ongeslagen reeks.

Lees het originele artikel op fr12.nl →

1 reactie

Pietansen2 uur geleden

Leuk hoor, groepswinnaar, maar die fase na 2-0 was weer typisch Nederlands: gas terug en dan toch nog een tegengoal uit een standaardsituatie, omdat iedereen even staat te kijken. Brobbey eindelijk eens klinisch, Reijnders twee keer beslissend; dáár kun je op bouwen. Marokko wordt geen “tactisch gevecht” maar gewoon een pot waarin je na 70 minuten moet blijven voetballen, anders krijg je zo’n zenuwslot en ligt het eruit op één counter.

Laatste reacties