← Terug naar overzicht
50STEM

Kelderman beleeft 'heerlijk gevoel' van winnen op NK wielrennen

RTL Nieuws|Sport|2 uur geleden

Wielrenner Wilco Kelderman kon het bijna niet geloven dat hij in Nijmegen Nederlands kampioen was geworden. De laatste keer dat hij met de handen omhoog over de streep was gekomen was volgens de 35-jarige renner van Visma - Lease a Bike "heel lang geleden". "Bij de beloften denk ik. Het is een heerlijk gevoel", zei hij in de eerste reactie bij de NOS.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Verhitte discussies

Laatste reacties