← Terug naar overzicht
64STEM

Column Willem van Hanegem | Crysencio Summerville is nu al dé WK-ontdekking

AD|Sport|1 dag geleden

Columnist Willem van Hanegem heeft tijdens de grote zege van Oranje op Zweden (5-1) vooral genoten van twee spelers. Bovendien ziet hij dé ontdekking van dit WK rondlopen bij het Nederlands elftal. ‘Summerville hoort natuurlijk vanaf nu in de basis te staan.’

Lees het originele artikel op ad.nl →

3 reacties

BasT1 dag geleden

WK-ontdekking nu al, op 21 juni om half één op een zondag, terwijl dat toernooi nog niet eens begonnen is en die gast waarschijnlijk net z’n cornflakes op heeft; Willem roept gewoon alvast “dé ontdekking” zodat ie straks altijd gelijk heeft, maar goed.

Daan_02323 uur geleden

wk ontdekking op 21 juni is net zo nuttig als “mijn pc is al sneller” terwijl ie nog aan het booten is bro, laat die gast eerst 3 wedstrijden tegen serieuze tegenstanders spelen want in oefenpotjes en trainingsclips lijkt iedereen prime messi lol

CorPansen23 uur geleden

Wederom dat gejubel na één 5-1’tje, maar niemand heeft het over de prijskaartjes: Summerville “moet in de basis” betekent straks weer bonussen, premies en marketinggedoe, en bij een vroege exit is het gewoon €10-€20 miljoen aan WK-hype verdampt. Laat ze eerst eens kijken of hij ook terugloopt en niet na 60 minuten met de handen op de knieën staat, want tegen Zweden in juni lijkt iedereen wereldtop. En Van Hanegem ziet vooral “twee spelers” ja logisch, de rest mag zeker weer het vuile werk doen voor hetzelfde salaris… typisch.

Verhitte discussies

Laatste reacties