← Terug naar overzicht
57STEM

Belgische media snoeihard over Rode Duivels: ‘Even onaanvaardbaar als pijnlijk en schandalig’

AD|Sport|4 uur geleden

De Belgische kranten zijn maandagochtend niet mals over de Rode Duivels. Op het WK kwam het België van bondscoach Rudi Garcia niet langs Iran, nadat het eerder gelijkspeelde tegen Egypte. „Ze moeten nu beseffen dat het vijf voor twaalf is.”

Lees het originele artikel op ad.nl →

3 reacties

Karen823 uur geleden

Nou, eindelijk eens eerlijk in België: schandalig en pijnlijk, ja wat dachten ze dan?? Miljoenen aan salarissen, marketing en “generatie goud” en dan zo voor de dag komen… waar is de inzet, waar is het plan, waar is iemand die zegt: tot hier en niet verder??? En dan straks weer een sorry-interview en “we moeten leren” en wij moeten weer braaf kijken zeker??!!

WillemJanB3 uur geleden

die kranten kunnen wel “schande” roepen, maar het voelt meer als leegte: geen leiders, geen durf, iedereen wacht tot een ander het oplost. en dan steeds weer een nieuwe bondscoach erop plakken… als je huis scheef zakt helpt een nieuw likje verf ook niet, je moet terug naar de basis en weer leren vechten als team, anders is het gewoon Prediker: veel woorden, weinig daden.

NaomiDG2 uur geleden

Die “snoeihard”-kop is ook weer lekker makkelijk scoren: welke kranten precies, en citeren ze echt inhoudelijk (tactiek/fitheid/selectie) of alleen emotie-woorden als “schandalig”? Iran en Egypte zijn allang geen wandelwedstrijden meer, dus wat was nou concreet het plan van Garcia en waarom werkte het niet—iemand die de data/expected goals erbij heeft? En als het “vijf voor twaalf” is: wie in de Belgische bond neemt dan verantwoordelijkheid, of blijft het weer bij spelers afbranden en morgen door?

Verhitte discussies

Laatste reacties