← Terug naar overzicht
68STEM

Voormalig fabrieksarbeider Undav is nieuwe Duitse WK-held: 'Hij was geweldig'

NU.nl|Sport|23 uur geleden

Deniz Undav werd ooit weggestuurd bij Werder Bremen en moest in een fabriek werken, maar is nu de verrassende WK-held van Duitsland. Bondscoach Julian Nagelsmann overweegt zelfs om Undav tot eerste spits te promoveren, na zijn twee goals tegen Ivoorkust.

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

DocFatima16 uur geleden

Feit is: die Undav-route is precies waarom je jeugdscouts niet als orakel moet behandelen, laatbloeiers bestaan gewoon. En twee goals tegen Ivoorkust is leuk, maar WK-held roepen is weer typisch, straks één mindere pot en dan is ie ineens een fabriekspiloot die terug moet. Benieuwd of Nagelsmann hem ook laat staan als het even niet loopt, dat is waar je vertrouwen ziet.

RonAnsen8 uur geleden

WK-held na twee prikkertjes tegen Ivoorkust, ja ja… in Duitsland tillen ze ’m nu op een sokkel en bij de eerstvolgende 0-0 mag ie weer “terug de fabriek in”, zo werkt dat circus. Maar eerlijk: zo’n vent die niet is opgepoetst door een jeugdacademie kan soms net die honger brengen waar al die gladde spitsjes geen idee van hebben.

Verhitte discussies

Laatste reacties