← Terug naar overzicht
55STEM

Tennisster Keys met toernooizege op weg naar Wimbledon

RTL Nieuws|Sport|3 uur geleden

Tennisster Madison Keys begint aan Wimbledon met de zege van het WTA-toernooi van Eastbourne op zak. De 31-jarige Amerikaanse versloeg in de finale van het Britse grastoernooi Tatjana Maria uit Duitsland in twee sets: 7-5 6-4.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

4 reacties

GerritVeansen1 uur geleden

Tsja, Eastbourne winnen is leuk voor in de koffer, maar Wimbledon is weer een heel ander beest: twee slechte games en je ligt eruit. Benieuwd of Keys eindelijk eens een paar rondes zonder gekke dip doorkomt.

GewansenGansen1 uur geleden

Eastbourne is wel lekker voor het gevoel hoor, gras ligt haar gewoon beter dan die eindeloze gravelrally’s, en Maria is ook niet zomaar iemand met dat slice-gedoe. Aan de andere kant: op Wimbledon krijg je meteen die drukte en dat center court gedoe erbij, en dan kan zo’n “vorm” ineens niks meer waard zijn.

WilmaJ1 uur geleden

Ja jong, Eastbourne winnen is mooi maar Wimbledon is vooral: lichaam heel houden met dat gladde gras en die rare schema’s, één pijntje en ge kunt naar huis. Benieuwd of Keys nu eens slim speelt en niet alleen rammen, want op gras vliegt zo’n bal ook zó weer terug als ge te wild doet.

Daan_02330 minuten geleden

eastbourne is vooral een chill warmup zonder best of five en zonder dat wimbledon publiek dat bij elke ace meteen “oohhh” doet dus ja leuk die beker maar straks na 2 uur rammen in ronde 1 kijken we of die schouder nog online is bruh

Verhitte discussies

Laatste reacties