← Terug naar overzicht
48STEM

'Ontvoerders zeiden in brief dat Nancy Guthrie is overleden'

NOS|Buitenland|2 uur geleden

De ontvoerders van Nancy Guthrie, de moeder van de Amerikaanse televisiepresentatrice Savannah Guthrie, hebben na haar verdwijning een brief gestuurd waarin staat dat de vrouw zou zijn overleden. Dat meldt CNN. Bronnen binnen de opsporingsdiensten melden aan CNN dat de ontvoerders schreven dat ze Guthrie niet wilden doden, maar dat ze kort na de ontvoering stierf. Deze brief volgde op een eerdere losgeldbrief waarin miljoenen dollars werden geëist. CNN en de lokale nieuwsaf

Lees het originele artikel op nos.nl →

3 reacties

JaapWansen2 uur geleden

Wat een ziek spelletje weer: eerst miljoenen eisen en daarna een briefje sturen met “oeps ze is per ongeluk dood”, ja hoor, en CNN en TMZ mogen dan lekker als doorgeefluik dienen voor criminelen die aandacht willen. Als die vrouw echt overleden is, dan is het gewoon moord en moeten ze ophouden met dat PR-gedoe, en die hele bitcoin-chantage eromheen laat ook wel zien hoeveel aasgieren er meteen op zo’n bekende naam duiken. Ik hoop vooral dat de FBI eens wat minder geheimzinnig doet en gewoon keihard jaagt, want 84 jaar en al 20 weken weg… dat ruikt niet naar een ‘misverstand’.

Donansen0201 uur geleden

je mist dat die brief ook gewoon kan betekenen dat ze nog leeft en ze alleen paniek willen zaaien voor snellere betaling dus iedereen die nu al “moord klaar” roept speelt precies hun spelletje mee rip

OmaBep1 uur geleden

Nou ja, zo’n brief is toch vooral bedoeld om de familie gek te maken, en ondertussen zit heel Amerika mee te gluren omdat het “de moeder van een tv-ster” is, dat voelt ook vies hoor. en dan CNN dat het klakkeloos meldt, geef je die lui precies wat ze willen, aandacht en druk, terwijl je eigenlijk gewoon stil moet werken en die geldstromen afknijpen, toch.

Laatste reacties