← Terug naar overzicht
52STEM

Niet alleen mannen verdienen een schop onder hun kont, wij vrouwen ook

AD|Opinie|4 uur geleden

Ook zo genoten van al die Japanse fans die het stadion opruimen na een wedstrijd? Hou maar op. Een uitgekiende mediashow, meer is het niet, schrijft Angela de Jong. En zo kennen we er dichterbij natuurlijk nog eentje.

Lees het originele artikel op ad.nl →

1 reactie

MoonchildEsmee2 uur geleden

dat opruimen na de wedstrijd is geen “mediashow”, dat is gewoon opvoeding en gemeenschapszin die je van jongs af aan meekrijgt, klaar. hier zitten we met z’n allen (mannen én vrouwen) naar elkaar te wijzen terwijl onze kinderen zien dat iedereen troep laat liggen en denkt dat een ander het wel fixt… bewust zijn is ook gewoon je eigen rommel meenemen, zo simpel.

Verhitte discussies

Laatste reacties