← Terug naar overzicht
48STEM

Nationaal trauma: Hoe neem je nou wel een goede penalty?

RTL Nieuws|Sport|2 uur geleden

Het allerlaatste fluitsignaal is gegaan. 120 helse minuten zijn gespeeld, het staat nog steeds gelijk, en je tong hangt op je schoenen. Alleen de penalties staan nog tussen jou en eeuwige roem. Wat kun je dan het beste doen? We vroegen het aan de voormalige keeperstrainer van onder meer Ajax en het Nederlands elftal: Frans Hoek.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

1 reactie

WilmaJ1 uur geleden

nee hè, weer zo’n “wetenschap van de penalty” met trainerspraat. ge moet gewoon kiezen en rammen, niet dat huppeltje en wachten op de keeper, dan zit ge al in uw hoofd en gaat ie naast.

Verhitte discussies

Laatste reacties