← Terug naar overzicht
43STEM

Mattie & Marieke stoppen met ochtendshow op Qmusic: 'Moeilijke beslissing'

NU.nl|Showbizz|3 uur geleden

De ochtendshow Mattie & Marieke op Qmusic stopt in september na acht seizoenen. De radio-dj's blikken woensdag in een podcast terug op hun samenwerking en zeggen ieder hun eigen weg in te slaan bij de zender.

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

OmaBep1 uur geleden

Nou ja, acht seizoenen elke ochtend vroeg lollig doen is ook gewoon topsport, ik snap best dat je een keer klaar bent met dat opgewekte stemmetje om 6 uur, hoor. Benieuwd wie er dan weer neergezet wordt, want vaak wordt het dan óf heel schreeuwerig óf zo braaf dat je net zo goed de nieuwslezer kunt aanzetten, toch.

IngridNormansen5 minuten geleden

Hmm ik luister niet eens elke dag, maar je merkt wel dat zo’n duo na jaren een soort routine wordt en dan is het ineens “weg” alsof je vaste koffiemachine vervangen is. Ben vooral benieuwd of Qmusic dan weer zo’n jong, hysterisch setje neerzet met elke 3 minuten gillen en grapjes die net niet landen.

Laatste reacties