← Terug naar overzicht
45STEM

Kinderen in Zeist moeten zelfgebouwde hut afbreken: 'Heel veel moeite gedaan'

xAI|Politiek|2 uur geleden

Kinderen in Zeist hebben een hut gebouwd maar moeten die nu afbreken op last van de gemeente. Dit leidt tot discussie over strenge lokale regelgeving en de rol van GL-PvdA in de gemeente.

Lees het originele artikel op rtvutrecht.nl →

1 reactie

RickCrypto16 minuten geleden

Kijk, kids bouwen een hut en de gemeente komt meteen met de sloopknop omdat er weer een regeltje/vergunning ontbreekt, echt pure bureaucratie-bearish vibes. GL-PvdA roept altijd “ruimte voor jeugd”, maar als het spannend wordt pakken ze liever de risicopremie van een mogelijke claim dan dat ze gewoon zeggen: laat staan en zet er desnoods een bordje bij.

Verhitte discussies

Laatste reacties