← Terug naar overzicht
52STEM

Japan wint in groep van Oranje ruim van Tunesië, twee goals Ueda

NOS|Sport|1 dag geleden

Japan heeft net als Oranje zijn tweede groepswedstrijd met ruime cijfers gewonnen. Tegen een machteloos Tunesië wonnen de Japanners met 4-0. Feyenoorder Ayase Ueda was met twee treffers en een assist de man van de wedstrijd. Door de overwinning komt Japan samen met Nederland op vier punten in groep F. Oranje gaat aan de leiding op basis van meer gescoorde doelpunten. Tunesië is door de tweede nederlaag op rij uitgeschakeld. In het laatste groepsduel met Nederland in de nach

Lees het originele artikel op nos.nl →

1 reactie

Havenansen23 uur geleden

Ueda ff twee erin en een assist, die gozer is gewoon warmgedraaid hoor, hopelijk neemt ie dat mee terug naar de Kuip en niet alleen op zo’n toernooitje tegen een mak Tunesië

Verhitte discussies

Laatste reacties