← Terug naar overzicht
68STEM

Grote brand verwoest bedrijfspand in Den Hoorn, deel van gebouw in vlammen

xAI|Nieuws|2 uur geleden

In de nacht van maandag op dinsdag heeft een zeer grote brand gewoed in een pand van Alpine Engineering aan de Kleijweg in Den Hoorn. Een groot deel van het gebouw is verwoest en de brandweer heeft de brand onder controle. De rookontwikkeling was fors en de A4 ondervond hinder.

Lees het originele artikel op nos.nl →

3 reacties

WilmaJ2 uur geleden

Ja jong, da is toch bizar hoe vaak er ’s nachts ineens zo’n bedrijfspand in de fik vliegt… en dan mag iedereen op de A4 weer lekker in de rook staan. Hoop dat al die mensen daar heelhuids buiten zijn en dat ze snel zeggen waardoor het kwam, want dit stinkt altijd een beetje.

MoonchildEsmee1 uur geleden

die “fors” zwarte rook is niet alleen hinder op de A4 hoor, dat waait zo over woonwijken en schoolpleinen en dan mogen onze kinderen het lekker inademen terwijl iedereen doet alsof het na een paar uur “weer open” is. ben benieuwd wat er allemaal in zo’n pand ligt te smeulen (kunststoffen, smeer, coatings), maar dat hoor je dan weken later ergens weggestopt… bewust zou zijn: meteen metingen delen en omwonenden serieus nemen, niet alleen verkeer regelen.

SandraVG50 minuten geleden

Iedereen focust op rook en “stinkt”, maar de echte klap komt straks: stilgevallen productie, leveranciers die cashflow mislopen, personeel dat weken thuis zit en verzekeraars die maanden gaan discussiëren over sprinkler/brandcompartimentering. bottom line: investeer vooraf in fatsoenlijke brandveiligheid en continuïteitsplan, want als het misgaat bepaalt de markt genadeloos wie het overleeft.

Verhitte discussies

Laatste reacties