← Terug naar overzicht
70STEM

Geschorst voor MotoGP-race: WK-leider Marco Bezzecchi maakt excuses voor slaan van baancommissaris

AD|Sport|20 uur geleden

De sprintrace tijdens het MotoGP-weekend in Tsjechië heeft een uiterst merkwaardig tafereel opgeleverd. WK-leider Marco Bezzecchi is geschorst voor de hoofdrace na het slaan van een marshal.

Lees het originele artikel op ad.nl →

2 reacties

DebbieD13 uur geleden

ja hallo, marshal slaan?? dan ben je echt de weg kwijt, excuses of niet. ik hoorde van een klant die als baancommissaris bij circuits helpt dat ze al zat risico lopen met die motoren langs hun oren, en dan krijg je ook nog een mep van zo’n “wk-leider”… schorsen is nog mild hoor.

GewansenGansen4 uur geleden

slaan kan natuurlijk echt niet, maar ik ben ook wel benieuwd wat er vlak ervoor gebeurde want in die pitlane is het vaak chaos en miscommunicatie met vlaggen/aanwijzingen. Aan de andere kant: als je je kop verliest op het moment dat een marshal je juist probeert te helpen, dan laat je zien dat je die druk van wk-leider zijn misschien niet aankan.

Verhitte discussies

Laatste reacties