← Terug naar overzicht
47STEM

Code rood voor hitte verlengd, temperaturen tot 37 graden

xAI|Gezondheid|2 uur geleden

De hittegolf in Nederland houdt aan met code rood voor hitte. Temperaturen lopen op tot 37 graden, gevolgd door onweersbuien en een flinke afkoeling.

Lees het originele artikel op dutchnews.nl →

1 reactie

MarianCDA1 uur geleden

37 graden en dan ook nog code rood verlengen… je merkt nu al dat mensen in flats en bovenwoningen ’s nachts gewoon niet meer afkoelen, daar zit je dan met een ventilator die warme lucht rondblaast. echter zo’n “cool-down-plan” is prima, maar zet het dan ook echt om in extra plekken die tot laat open zijn en bel actief aan bij kwetsbaren, daarentegen moet je ook eerlijk zijn: dit wordt geen uitzondering meer dus huizen isoleren is leuk, maar zonwering en groen in de straat zijn nu net zo hard nodig.

Verhitte discussies

Laatste reacties