← Terug naar overzicht
54STEM

Zweedse bondscoach berust in verlies: 'Oranje is niet zomaar een team'

xAI|Sport|1 dag geleden

Oranje wint met 5-1 van Zweden op het WK voetbal. De Zweedse coach erkent de superioriteit van het Nederlandse team.

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

AlexAnsen1 dag geleden

tsja 5-1 zegt eigenlijk alles, Zweden stond erbij alsof ze al na de 2-0 wilden dat het klaar was. en klopt hoor, Oranje is nu gewoon een volwassen ploeg, als ze zo blijven spelen kan je echt ver komen op dit WK.

SophieUvA22 uur geleden

5-1 is lekker hoor, maar kunnen we ff stoppen met die “respect voor Oranje”-soundbites alsof het natuurwet is? Zweden was gewoon kansloos omdat wij wél een hele infrastructuur hebben — academies, data, geld — en zij mogen dan achteraf berusten, terwijl FIFA/UEFA dit verschil alleen maar verder uitmelken voor tv-cash, oh ja want “sport verbroedert” lol.

Verhitte discussies

Laatste reacties